photobyemily

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emily Ekblad - 31 oktober 2011 21:27

Ja, då var man hemma igen tyvärr :/ Konserten blev inställd för Rihanna var/blev sjuk..... Men det kunnde dem inte säga förrens en kvart efter insläppet skulle varit...... Vi fick hörra det från andra personer som sagt att dem pratat med vackterna... Först trode jag inte att det var sant. 

Det var många olika personer som var där en del kom från Norge, Danmark och det lät som någon prata spanska.


(klicka på bilden för att se inlägget om Rihanna)


Av Emily Ekblad - 31 oktober 2011 17:10

Hejsan, nu är jag på väg till Malmö. En timmes bilresa Jippie! Hömm...Men ska inte klaga för jag ska på Rihanna konsert! :d

 

:D!

Av Emily Ekblad - 31 oktober 2011 13:22

Ändrade planer ska inte kolla bio i Malmö jag ska göra något annat :D !! (hoppas jag, kanske inte blir så men tror de)


Av Emily Ekblad - 30 oktober 2011 18:18

Hej jag har ju varit iväg på läger och han inte göra ett tidsinställt inlägg :/ Men nu är jag hemma igen :) Har egentligen varit hemma sen lunch tid men jag har varit jätte trött hela dagen ;p 


Hahah men de är ju så när man är iväg på läger, man sover inte så mycket ;)


Men ja, har inte så mycket att skriva.... 

Ska till Malmö i morgon där ska jag nog kolla bio :)  


Ja, har inte mkt mer att säga blev ett sen inlägg idag ;p har varit skit lat ! :o


Den låten är SJUKT bra!


(börja skriva på detta inlägg vid 16-17 tiden, klart kl 22 ;p så snabb lat är jag ) 


Jaja, puss natti nu ska jag kolla film :)

Av Emily Ekblad - 28 oktober 2011 15:34

Hellu, håller på att packa nu för ska iväg hella helgen så kommer inte kunna blogga förrens på söndag :/ men ska se om jag hinner komma på något så jag kan göra ett tidsinställt :) 


Vi ska sova lite i vindskyd vid havet och inne sen, det är skit mysigt i vindskyd :) 


 

Av Emily Ekblad - 27 oktober 2011 17:15

Idag e det Tordag bara så ni vet ;) men pluggar lite och sånt nu, så har tråkigt men det är sånt som måste göras för vi har många prov nu innan höstlovet som ni kanske märk ;p


Jaja, snart är det lov då kan man sova och ha kul kanske ;) få se vad jag ska hitta på för kuligt :)


Det är ju snart Halloween och så såg jag en rolig video på ett hus dem lagt ner tid på inför Halloweenen... hhaha det är ju såklart i U.S.A dem gjort detta ;p dem brukar vara galna :)


Av Emily Ekblad - 26 oktober 2011 20:42

Hejsan, idag var det sista hundkursen för denna hösten blir en gpng till då ska vi spåra i skogen :), men i vinter/vår kommer en ny kurs som jag ska gå :) och i november kommer en fotograf som jag ska bli fotad av med Rocky, har kollat på några av hans andra bilder dem är riktigt fina, LÄNGTAR! :D 


Men nu ska jag kolla på Värsta Pojkvänsakademin ;p rolig serie.... 


Om ni skulle missat dennna söta bild! haha, ! 

   

Av Emily Ekblad - 25 oktober 2011 17:45

Aaaaa! Shit hitta precis en trailer på Twilight Breaking Dawn part 1... Men på sf.se får man inte se allt det som man ser på denna :D Men jag varnar er om ni inte vill se för mycket innan filmen, kolla inte på den! Men som om ni kan låta bli :p Hahha..... 


Längtar tills filmen kommer på bio, men tyvärr är jag i danmark då den har premiär men då får jag se den när jag kommer hem ;) 



Aaaaaa, längtar! 

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards