photobyemily

Alla inlägg under december 2011

Av Emily Ekblad - 8 december 2011 18:33

Heej, idag har det varit bra men nu har jag skitiga strumpor :( för någon hade tryckt igång brandlarmet så ja..... 


Sen typ nu har jag varti på konfa, och i morgon ska vi ha prov middag på hk:n....


 

Lite random bild på min sööta katt ;p 

Av Emily Ekblad - 7 december 2011 20:52

Hejsan, idag gick det ganska bra på kursen, men rocky var jätte duktig när han fick springa, men inte  på fokusövingarna ;p Sen var han helt slut efter, och där var en lite hund som höll på att somna sittades, hon vinlga lite så vakan hon igen, sååååå söt :D 


Denna låten e jätte bra !  (fast dem som sjunger är inte spec snygga ;p  )

Av Emily Ekblad - 6 december 2011 20:17

Det varsnö på marken i morse! :D Hahah ;p


Men hej, idag så skulle vi hålla i uppvärmningen på idrotten det gick inte bra :p 

Sen har jag bara typ varit med Evve och vi har typ kollat film. 

Och nu har jag precis ätit, gott ! :D 


Imon slutarjag skolan 2, sen på kvällen ska jag på hundgrejen :) Hoppas min voffe kan sköta sig ! 

 

Av Emily Ekblad - 6 december 2011 15:30

Hahaha...... xd

Av Emily Ekblad - 5 december 2011 21:35

Heej, Nu har jag varit ute med Jonna och Evve ett tag och vi fota lite men batterier på kameran var typ slut ;p Så det blev typ inga bilder.... 


Blev inte heller så många bra för det är inte helt lätt att fota i mörker så att de blir bra bilder :) 


       

Årets första Julklapp ! :D Tack Evve, men jag vill öppna den nu ! 

Av Emily Ekblad - 5 december 2011 16:49

Heeej, vet ni idag snöa det första gången på ett helt år typ i skåne, vill faktiskt ha snö nu! 

För när det rengnar känner man liksom bara: Åååh det rengnar...... 

Men när det snöar man bara: Wihoo de snöar! :D

Hahaha, men snön stanna inte och den försvan typ i lufften ;p Men skit samma, det rengna inte så mycket ialla fall.. 


Nu sitter jag här och ska göra lite läxa med Jonna som gick hem typ precis för hon skulle äta :p Men vi ska skriva om vår framtid ;p 


Tycker fakitskt bilden blev ganska fin för att ha ritat den på5 min ( halv timmer typ ;p ) + att det ska stå kille på han rosa gubbens pratbubbla.

Undra om det kommer se ut så när jag bästemer ? Hahahaha.... ? ;p  Ljus eller mörk framtid ( Det bros på vilken rosa färg jag andvänder hahahha xd ) 



Har fotat lite i dag så ikväll lägger jag nog upp lite bilder från der :) Så glöm inte kolla då!

Av Emily Ekblad - 4 december 2011 21:05

Detta är lite av de jag fick :)  

Min älskling :D

       



Ballong vissp och svinto ska jag ha till ett foto experiment :) Ska göra det sen när jag har tid :D  

Av Emily Ekblad - 4 december 2011 18:21

Guuuud vad glad jag blir ! Idag när jag kolla Miixxis blogg så hade hon gratulerat mig på sin blogg :D 


Så jag tycker ni kan kolla hennes blogg, för hon är helt underbra, så kul humor ! 


Fast hon tog en bild på Ronja från när hon gästblogga, haha ;p

 


Klicka på bilden för att komma till hon :D 
Kommer sen vad jag fått i dag :D



Men vet ni Jag fick en systemkamera av min älskade Farmor och Farfar, puss vad jag älskar er!  

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards