photobyemily

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Emily Ekblad - 12 november 2011 17:29

Heeejjsan allesammans! 

Jag gästblogga åt min "lilla" lillasyster för hon är på ett utbildningsläger med scouterna (ledarutbildning då) :) Skojskoj för hennes del då :)

Jaa, vet faktiskt inte rikitgt vad jag ska skriva O.o men kan börja att säga att jag bloggar på muuusiiicbyymee.bloggplatsen.se och ni får gärna läsa den (a) (y) hahaha... :)


Har inte gjort mycket idag ;/ varit i stan på gymansiemässa och på öppet hus på Mega Musik inne i stan då  

Blev väckt 7.37 idag, av att pappa säger att frukosten är klar :o  fick palla mig upp från min säng och gå ner och äta :( ;p haha sen gjorde ja ve mej (y) Sen åktejag och mamma in till stan på gymnasiemässan och de ;) Kollade också var Rönnowska ligger för ska dit på Tisdag, (skriver mer om det i min blogg^^) 


Annars har jag inte gjort mycket mer, Emily kommer givetvis blogga imorgon när hon kommer hem och förhoppningvis hinner jag gästblogga en gång till (aa) 


Nä, men nu ska jag nog blogga lite i min egen lilla blogg (a)


Men ha det bra så läänge, 

Puss och Kram 


//Zanna :)




Jag lånar en bild av hennes bilder.. Jag gillar denna bilden grymt mycket :) Hon får bilderna så sjukt braiga (y) Det säger jag inte bara för att hon är min syster utan säger det för att hon är en bra fotograf och kan mycket om sånt!! :)♥  

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards