photobyemily

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Emily Ekblad - 16 november 2011 21:55

Sista dagen i sverige för denna veckan typ, så i mon åker jag till Danmark! Och Ronja ville blogga åt mig så hon kommer gästblogga :) 

Det blir nog kul :)


Snart har jag packat klar med, och jag som trode att jag skulle kunna lägga mig tidigt i dag :p Blir istället senare ;) 


Men i dag har jag varit på hundkurs och det var kul för vi fick testa slalom :) Så var det stacket som gick i sicksack och så trodde Rocky först att man skulle hoppa över det så när han hoppa en gång så sträkte jag ut armarna och fånga han i luften med båda händerna, hahah känndes jätte konstigt :p han bara fanns där i mina armar helt plötsligt :) 

Annars har det gått bra idag han har blivit jätte duktig!


Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards