photobyemily

Alla inlägg under november 2011

Av Emily Ekblad - 24 november 2011 17:19

Hejsan,

Vanlig dag, ska snart dra igen... Min finna kofta jag köpte igår :)


     


Vad kan de vara? :o


   


Mamma har redan börjat pynta inför julen/ första advent....



 


Mina ögon :s

Av Emily Ekblad - 23 november 2011 21:16

Hej, hundkurs som vanligt på Onsdagar men har även handlat lite i dag, kollat på lite precenter/julklappar och sånt som man "måste" göra in för julen :)


Hundträningen gick bra i slutet men i mitten skällde han bara var helt borta.... Och han var jätte duktig på algilty banan.


Av Emily Ekblad - 22 november 2011 20:00

Haha, måste bara ses ;p 




Av Emily Ekblad - 22 november 2011 18:14

Shit kolla in hon lille tjejen på videon ! Skit duktig tjej :o



Och söt :) 


Sorry att jag glömmde blogga igår, eller jag glömmde inte men jag orka inte vi var i Malmö hela dagen och kolla på lite saker med skolan.. Idag var normalt.

Av Emily Ekblad - 20 november 2011 13:00

Nu är jag nog på väg hem från Danmrk eller så är jag hemme? Vem vet ;) Men Ialla fall så är deta tidsinställt för jag har nog inget internet på hela helgen :( Men ja så e det :) 


   

Av Emily Ekblad - 19 november 2011 22:52

Hejsan, idag har det hänt massa med saker, först  åkte vi skridskor, sen bowling, efter det skulle vi äta i stugan. Och när kl var typ 4 så gick vi till badet och bada till kl 7, och vid 8 kolla jag och Jonna på bio :) Vi såg Breaking dawn :D Kunnde inte låta bli att kolla tills jag kom hem ;p men jag fatta ändå för dem prata ju engelska och jag har läst boken typ... Men jag ska se den i sverige med :) 




 

Liten video :)

Av Emily Ekblad - 18 november 2011 22:25

Hej, nu kommer lite bilder fårn bowlingen i dag :) Och bilder från lite annat :p Vi åt på en rusturang innan i dag och det var inspirerat från U.S.A jag fick en jätte stor hamburgare som var skit god, hembakat bröd och hemlagad hamburgare, mumms ! 


 

ser ju gott ut där ;p Men det var gott och nyttigt ! :o Fult av sallad....

              



 

Av Emily Ekblad - 18 november 2011 21:57

hej allihopa, ronja igen!

kom presic på att jag är bättre på att uppdatera här än på min egen blogg   


men idag var det en vanlig fedag...

men jag vet inte riktigt vad som händer med mig, mitt liv blir bara tråkigare och tråkigare men det får man väl leva med?

men igentligen tänkte jag bara skriva något för att jag inte har nått att göra så jag går och lägger mig nu !

PUSS!

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards