photobyemily

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Emily Ekblad - 17 september 2011 23:30

God natt nu ska jag inte sova!


Har kollat tre filmer nu med Lizette och Zanna, vi har kollat på Holiday in the summer, The last sing och sen Bring it on again. fast den kolla vi inte så mycket på för vi satt vid datan :)


The last song var den bästa filmen av alla den är sjukt bra rekomenderar den verkligen (y)


  Jag vet inte men de är någontin som får mig att gilla denna bilden.

Puss och godnatt!

Av Emily Ekblad - 17 september 2011 15:29

Nu har jag änligen haft tid att redigera och lägga upp bilderna :D 


     

  Denna bjuder jag på :p   Dom super svängda gurkorna det e gurkor :D      

Puss

Av Emily Ekblad - 17 september 2011 09:24

Godmoron, alla trötta.

Igår så var jag ju ute med Zanna och Jonna och jag tänker lägga upp bilderna från i går lite senare när jag har vaknat :)


För nu ska jag kolla på Pretty Woman :) Älskar den filmen, innan kollade jag på den varje kväll :p 


 

Filmen är från 90-talet och den beskrivs på baksidan att den är en mordern askungensaga. Men jag rekomenderar den värkligen :)


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards