photobyemily

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Emily Ekblad - 28 september 2011 21:48

Hej, idag har jag varit på hundkurs och de var riktigt kul idag, för jag fick testa lite agility och freestyle. Rocky hade sån fart i agilitin, och han hoppa skit kul för han kolla bara på mig för jag hade godiset :p Sen när han skulle genom en "hörn tunnel" så ville han gå uppe på den...?


Jaja, ni kommer få massa bilder på detta nu...

Och ja eftersom jag träna så är de min pappa som fotat vissa bilder.

         

         

Och för ni som undrar/tycker de e fel med griman så har jag den för att han drar och hoppar när det kommer andra hundar (därför vi går  på kusr + att jag vill gå agility) , och då istället för att jag ska tappa han eller att han sak få ont i halsen är det som en grimma som inte gör ont, och jag kan hantera han bättre... 


Natti...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards