photobyemily

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Emily Ekblad - 23 september 2011 23:15

Ska snart sova, men ville göra ett inlägg först vet inte vad jag ska skriva om,, men ja... 


Har precis kollat på Resan till jordens medelpunkt. Den var riktigt bra :)

Det är en film från 2008 och den handlar typ om samma sak som Jules Vernes bok Till ordens medelpunkt.


Jules Vernes har även skrivit Jorden runt på 80 dagar och den filmen har jag bara sett halva i skolan, men den värkar också spännande :)

Skulle gärna läsa hans böker men är inte så mycket för att läsa :/ 



Jajja det varen bra film i alla fall :)

  


Puss natti....     

Av Emily Ekblad - 23 september 2011 13:51

Under HK:n i dag sa en kille

Kille 1: kan du sluta klappa mig på huvudet ? 

Kille 2: Men jag tycker om dig... (what..?)

Läraren: (som prata om någto hellt annat) Vad kan detta beropå?

En tjej: Han är bög....


Hahaha, så dålig humor asså  


Ja, men sen någon dag ska jag och Ronja ha en foto dag kanske :) så då kommer bilder :)


Men i helgen ska jag kanske ut i skogen och fota :)



 

Här får ni en sne bild på Rocky, Älskar den bilden... Han kollar på pinnen precis som wtf den rör sig.... sen så står han på den (a) 


så söt :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards