photobyemily

Alla inlägg under september 2011

Av Emily Ekblad - 16 september 2011 18:37

Här kommer några bilder på mig och mina Älsklingar!



      Bilderna på mig och jasse är gammla för har typ inte tagit några :( Har inte så många bilder på mig och Jasse :(


       


Alla bilder är 100% seriösa bara så ni vet. 


Puss

Av Emily Ekblad - 16 september 2011 17:39

Hejsan....

Idag hade vi fotografering i skolan och jag tycker om det nya sättet att ta enskilada fotona på :D  Lägger kanske upp bild på det när jag fått de om de blir bra. 

Men jag sen när jag skulle åka hem med tåget så var det dubbel tåg och andra tåget då parkera lokföraren utanför parongen så att man kunnde öppna dörrarna och gå ut med vi gick till dörren som var vid perongen men då körde tåget så vi fick åka med till Ängelholm och vänta en en timme på nästa tåg tillbaka. Lokföraren hade glömmt bort att hon hade två tåg så hon tänkte inte på de. 



Denna låten är sjukt bra, och han sjunger typ om sin dotter att hon inte vill att han ska lämna hon för hans fans. 

Min syster har smittat mig med Eminem :)


Han tyvärr inte blogga igår för var tvungen att göa läxan. Men lägger nog upp inlägg ikväll istället. 


Puss

Av Emily Ekblad - 15 september 2011 16:26

Hejsan, ja idag har varit kul för på vägen hem så skulle två kompisar gå av tåget så var det ett gammalt tåg och så öppnade sig inte dörrarna så dem fick åka en station till och byta där, hahah :D 


 

Ja för er som är lite hundintresserade eller som har hund, så den här övnigen har vi gjort på kurssen jag går med honom och där ska han stå med frambennen på stenarna och sen ska han gå runt stenarna med bakbennen. Han har inte kommit så långt än men än så länge fattar han att han sak i alla fall så på stenen. 


Lägger nog upp ett inlägg till senare :) 

Av Emily Ekblad - 14 september 2011 20:40

Hej, idag har jag reidgerat min bilder klart, så nu kommer dem

Men i dag var jag hos tandläkeren och hade inga håll i munnen :D 


Annars har det varit ganska trögt i skolan :s 


 

     

 

       Älskar dig min knäppa hund! 

Av Emily Ekblad - 13 september 2011 21:32

Ni får bilderna i morgon, lovar ! 

Orkar inte fixa dem nu, men har varit ute och fotat lite.

Där var typ två kossor som fick damp och börja springa fick några roliga bilder på dem :D 


Puss ses i mon! Natti.....

Av Emily Ekblad - 13 september 2011 17:16

Hejsan hejsan!

Idag i skolan var det först två vanliga lektioner sen efter lunch var det sån konstig skoljogg eller vad man ska kalla det, den var 5 km och jag "sprang" (hömm.... gick) den på 41 min :D duktig va ? 


Lägger nog upp lite bilder senare tror jag :)


Puss!

Av Emily Ekblad - 12 september 2011 21:02

Hej 

idag har jag haft mykcet att göra så har inte kunnat blogga i dag, 


     

Av Emily Ekblad - 11 september 2011 21:23

Så nu är jag äntligen klar med bilderna! 




       Min älskade sötnos!   

Visst blev inte så många i dag men men.


Hörs imorgon ;)

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards