photobyemily

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Emily Ekblad - 2 oktober 2011 21:10

Liten bild som ja fota nu, men ska se om jag kan göra de bättre snart 


 

Natti nu ska jag kolla på Sex and the City...

Av Emily Ekblad - 2 oktober 2011 19:52

Nu har jag kommit hem, för vi har varit i stan hos Morfar och så köpte vi kina mat :D Mumms...


Så kvällen har varit helt okej :) Men före se har det bara varit en slö dag... 


Förresten en fråga: 


 


Tack jennifer :)

Det är en Nikon D90

Av Emily Ekblad - 2 oktober 2011 12:26

Så söt ja var när ja var liten xd

Alla djur älska mig redan då (inte för att dem gör de nu)  :D Hunden är Jessie katten är Trollet :) 



 Här typ suger jag på ett el-stänglsel    det var el på men jag märkte tydligen inte de :p

Och nu tycker Jonna och Jasse att det är därför jag har störningae :D

Av Emily Ekblad - 2 oktober 2011 10:32

Hejsan! 

Imorse när jag var ute med Rocky så var han jätte duktig vi möte 2-3 hundar och han bara titta på dem :D 

Sen var där en lös hund som sprang mot honom och han bara satte sig ner och kolla på den, medans den hoppa runder och nosa på han... :D


Så duktig min kille är    Hade detta hänt för ett halvår sen så hade Rocky morrat och hållt på ... men han är mycket duktigare nu :D

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards