photobyemily

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Emily Ekblad - 15 oktober 2011 18:42

Var ju ute en liten stor runda innan men orka inte göra något inlägg då, hade varit ute och gått i typ 1 h 40 min, så jag och Jonna gick direkt hem till hon och kolla film, Vi kolla på Trassel :p den är skit bra hahah 

"Vad heter du ? 

Rapunsel. 

Prosit?"

Hahah


Men nu kommer bilderna... 


   Majs....        En ensam, ensamstående, ensam varg....   Varning! Kor!      Hahah, det såg skit kul ut när den körde där uppe :p   Min cykel! :D          Hahha, kolla kossans min!        Minnen!    

Slut... 


Puss....

Av Emily Ekblad - 15 oktober 2011 13:27

Hej, ska gå ut senare och fota kossorna! Nä, men ska gå en runda och där är kossor ju, bor ju typ mitt ute i ingen stans haha, om man går en bit :p 


Men om man går bara en kortare bit kommer man till vita kossor :o


My friends!        

Av Emily Ekblad - 15 oktober 2011 11:01

GodMorgon Det är ju typ luchtid nu :p men jag har bara varit vaken ett tag :)

Om jag orkar i dag så ska jag ju Fotografera lite :D (men det ska bli!)

Pappa fyller år idag så vi har gratulerat han :) 


   Min sötnos! 

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards