photobyemily

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Emily Ekblad - 20 oktober 2011 20:46

Hej, har bara rengnat i dag :( blött! 

Men i morgon är det HK i skolan, slutar 12 ju sen :) Efter det ska jag till Väla och handla små saker, senare på dagen ska jag till Familija med mamma och handla skor.... Sen ska ja hem till Jonna nörda film och mysa med, sen e det lördag! :D

Så ser det typ ut i morgon :)

Så jorden får inte gå under imorgon för måste hinna med allt detta ;)

             Jasse hoppas vi måste ses snart ! Hoppas du kommer på höstlovet! Älskar er!


Sluta aldrig hoppas,

Sluta aldrig be,

Sluta aldrig önska,

För under kan ju ske!

Av Emily Ekblad - 20 oktober 2011 07:37

Godmorgon alla, nu ska jag snart gå till tåget, men hade lite tid över så då tänkte jag att ja kunde blogga, men som banligt vet jag inte vad jag ska blogga om. 


Tackvare Jonna för hon nördar låten, lyssnar jag med på den, men den är bra ;)

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards