photobyemily

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Emily Ekblad - 5 oktober 2011 20:34

Hejsan, nu har jag varit på hund träningen och jag tog inte med kameran så det kommer inga bilder på det... Men vi har dag tränat fokus, och lite frestyle.. 

Jag vill antigen gå frestyle med Rocky eller agility :)

På teorin kolla vi på olika frestyle nummer ett med en gammal dam med rullator.... Lägger upp dem här nere :)

Riktigt roligt att se att man kan göra sånt hur gammal man än är :)




 

Nu ska jag äta lite så Puss Hej 

Av Emily Ekblad - 5 oktober 2011 14:30

Hej, tänkte göra ett tidsinställt inlägg till idag, för att imed det är hundkurs och så så hinner jag inte blogga förrens ikväll och det är ganska tråkigt... 


Men nu har jag säker slutat skolan och är på väg till farmor för ska hälsa på hon....


Skolan har nog varit som vanlig tråkig och långsam.....


Ska nog ta med kameran till kursen och se om de tblir några bra bilder :)


Vill göra en ny header men det kan vara för tidigt, men jag trötnar ganska fort :p


 

Gammla headern.....


Jaja, puss ses när jag kommer hem :*





Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards