photobyemily

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Emily Ekblad - 16 oktober 2011 19:34

Förra månaden hade jag 116 besökare sen jag starta bloggen den 9 , denna månaden den 16 har jag redan 115 besökare det är sen stor förbettring ! Skit kul!


 

Det är det som gör det roligt att blogg, och att man inte tröttnar... 

Av Emily Ekblad - 16 oktober 2011 18:42

Hej, idag har jag pluggat lite och varit ute en runda, och när jag var ute med hunden så hade en Ko (lite för mkt om kor på bloggen just nu!) rymt fån en hagge så den stog på åker och åt gräs eller något, det var en sån kött ko dem som är så stora sånna vita.... 


Men nog om kor! 


Har ni föresten sett denna söta video? 

Den är så söt, kan kolla på den flera gånger! Å så bara rapar hon flickan mitt i allt :p Och killen är så stålt för dem pussades på läpparna ^^ Så Söööt!


   


Puss!

Av Emily Ekblad - 16 oktober 2011 12:15

Här får ni två bilder och kolla på :)


   

Av Emily Ekblad - 16 oktober 2011 10:33

Gdmorgon alla trötta, har varit ute med hunden för en liten stund sen, helt underbart väder! Men det var lite kyligt ute, men solen var framme.... Ska ut mer i dag. 

Men vet inte vad jag ska göra nu... Typ kolla film? Sova? Sprina runt huste? Göra allt samtiditg?  Hahah nä men vi får se :) 


 

Förresten, Är det bara jag som tycket Taylor Lautner är sjukt Snygg?!


 


Puss ses...

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards