photobyemily

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emily Ekblad - 12 oktober 2011 13:04

Bilderna på gårdagens shoping!


   Mössa med Toffs, så söt!      Halsduk....   Vantar med två små bollar...      Och jag!


Puss hej....

Av Emily Ekblad - 12 oktober 2011 10:54

Ny header, är lite nöjd men vi får se hur länger den stannar :)


Av Emily Ekblad - 11 oktober 2011 21:51

Ja idag har jag pluggat till proven i vekcan, sen var jag ute ett tag med Jonna, hahha när vi skulle mötas så gick Jonna hem till mig och jag gick till hon, så missa vi varandra på våge :p


Och imorgon är det sudiedag, men det blir att plugga och städa :/


Och förresten så var jag på väla och köpte vinter mössa/vantar/halsduk.... Kan lägga upp bil på det i morgon tror jag :)




Av Emily Ekblad - 10 oktober 2011 18:16

Hejhej, Måndag i dag ju :/ Alltid söndagar och måndagar som är sega typ.... 

Jaja, min vecka kommer vara ganska jobbig för ska träna till Musik och Spanska prov, sen ska jag hinna med att kanske handla vinterskor och sånt, sen är det ju också hundträning..... Massa saker.....


Och idag är det ju Hollywood Fruar! Det ska man inte missa!!


Kvällens experiment!

           

Av Emily Ekblad - 9 oktober 2011 20:52

Blev ingen fotografering ikväll :( glömde helt bort allt  

Jaja, det får bli en annan gång istället....


ni får några gammla bilder istället, tagna med min digitalkamera....

             

Av Emily Ekblad - 9 oktober 2011 15:58

Hejsan, har bara slöat idag, men det gör jag typ varje söndag ;p


Ska iväg snart tar nog med kameran.... Så då kommer det foto sen, och ikväll ska jag testa ett nytt sätt på experimentet från igår :) 


       

Av Emily Ekblad - 8 oktober 2011 21:26

Har testat ett nytt experiment, blev sådär nöjd..... ska göra det bättre snart hoppas jag :)


       

Och nu kommer det bilder från när vi var på läger.....


     Litet kappel          

Av Emily Ekblad - 8 oktober 2011 18:30

Bloggen har gåt ganska segt nu dem senaste dagran men så kan det vara, men det kommer bli ett inlägg senare för nu ska jag plocka upp på rumet :p

Ganska stökigt juste nu (a) 


    Eller det är ju inte så stökigt.... 


Bloggar mer om lägret sen, kommer biler från där vi var med :)

Presentation


Hej!
jag är en glad tjej på 14 år som älskar att fotografera allt möjligt.
Klicka här nedan för mer info om mig :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se i min blogg?
 Tävlingar... (om jag kommer på någon)
 Videoinlägg (prata helt tråkigt)
 Foto tips, bilder text (Något speciellt foto grejs ni vill veta om)
 Foto tips, Videoinlägg

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards